één avondvierdaagse in 2014
NWB en KNBLO-NL ondersteunen allebei organisatoren van Avondvierdaagsen.
Dat doen zij onder andere met organisatiekennis, met landelijke promotie, met een collectieve aansprakelijkheid- en ongevallenverzekering en met materialen voor deelnemers en lokale promotie.
In totaal dragen de beide wandelsportorganisaties bij aan de organisatie van 550 Avondvierdaagsen, waaraan jaarlijks ongeveer een half miljoen kinderen meedoen. Nieuw sterk merk

Alhoewel de diensten en producten van beide organisaties op veel punten overeenkomen, voeren NWB en KNBLO-NL daarvoor allebei een eigen merk ‘Avond4daagse’. Dat is verwarrend voor lokale organisatoren, maar ook voor partners die de dienstverlening en producten mede mogelijk maken. Vandaar dat de besturen van NWB en KNBLO-NL in augustus hebben besloten om vanaf 2014 onder één gezamenlijke vlag door te gaan.

Een werkgroep met medewerkers en vrijwilligers van beide bonden is inmiddels gestart met de voorbereidingen. In eerste instantie gaat het erom dat NWB en KNBLO-NL richting buitenwacht met één nieuw sterk merk naar buiten treden. De ontwikkeling van een nieuw logo en een nieuwe huisstijl hebben dus hoge prioriteit. Datzelfde geldt voor de samenstelling van het pakket aan producten en diensten.

Lees verder: http://www.depaserin.nl/nieuws



Terug naar het nieuws overzicht